فقط خوبيهايم را به خاطر آور ...

مي ترسم که عمر مجال دوباره ديدنت را ندهد.
اشکم سرازير ازحسرت روزهاي هدر رفته است .
اگر آمدي ونشاني من به گورستان شهر بود .
فقط خوبيهايم را به خاطر آور ...
+ نوشته شده در ساعت توسط ر ح ا ن ه
|
یا علی مدد |

|
|
BLOGFA.COM |
|